Min helg...

Fredag åkte jag till Einar. Vi var med hans släkt på ett ställe.
Vi var sociala med släkten (till honom), tyvärr kunde inte Susanne och hennes barn Elsa 3 och Astrid 1 komma, så jag var där som enda kvinna :D Men jag överlevde....

De bjöd på smörgåstårta (jag har ALDRIG ätit en sån god smörgåstårta!!!), den tackar jag Lennart för!
Sen blev det en rätt så tidig kväll.

Lördag steg vi upp tidigt. Alla gubbar for och röjde en gata i skogen, medans jag och Einar var kvar och sågade, med motorsåg (Einar) och klöv (jag) ved. Det tyckte jag var superkul, så vi höll på några timmar:D
Sen på kvällen blev det bastubad och sen såg vi en film där dom var med och filmade när ett lag i Jämtland jagade björn. Helt klart en film att rekommendera! Den var intressant och man satt och var lite lagom smårädd hela tiden:D (Tänkte att det skulle vara en film för Lärtan...)
Sen  var vi trött efter bastandet så efter filmen blev det godnatt.

Söndag
Nu idag fick vi ju sovmorgon eftersom det numera är vintertid... Suck nu blir det ett mörker;P

Sen jag kom hem har jag varit ute några timmar. Jag och Jenny lekte knubbknut, också städade jag upp lite allmänt på gården. Att vara ute är helt klart min favorit sysselsättning!

Min far fyller år idag så vi har kalasat:D Vi bjöd hit Lennart och Anki på tårta... Trevligt trevligt:D
Efter det for jag och brodern min och hälsade på Lennart;P Tilda och Nina (de jag syntolkar åt ibland) hälsade nämligen på honom, så då blev det en intensiv lekstund.

Efter att jag har uppdaterat bloggen blir det att  gå ner och äta renköttsoppa:D *MUMS*
Pappa har önskat och den soppan är en höjdare!!!

Ikväll kanske jag far upp till Leifes en sväng... Vi får se hur det blir...

Kärleken min åker tåg till gtb i natt för att närvara när hans bror Arvid opereras på tisdag...
DÅ HOPPAS JAG ATT NI ALLA HÅLLER TUMMARNA HELA DAGEN!!!

Imorgon kommer Kicki (sambo med min morbror) och mina kusiner hit!:D Det ska bli jättekul!!!
Ps till Kicki. Ta med bra oömma utekläder! Jag har planer på att leka knubbknut med er också;P

Nu ska jag ner och äta..

Ha det bra!

Tjao

Kommentarer
Postat av: Christina N

självklart tar vi oömma kläder.längtar till imorgon........

2008-10-26 @ 17:14:04
Postat av: Christina N

självklart tar vi oömma kläder.längtar till imorgon........

2008-10-26 @ 17:14:46
Postat av: Christina N

lyckades skicka två ggr

2008-10-26 @ 17:15:47
Postat av: Einar

Nu sitter jag i tåget påväg till gtb... Jag hoppas att alla håller tummarna med:) saknar och älskar dig! Puss puss

2008-10-26 @ 18:40:40
Postat av: Christina N

Denna kommentar är till Einar:vi dvs kicki emil evelina o lärtan håller tummar o tår trots att vi aldrig träffat din bror.Vi hoppas innerligt attadet ska gå bra!

2008-10-27 @ 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0