Min fredag...

Steg upp, åt frukost också bar det av till skolan..

Mina ämnen idag var:
Svenska
Engelska
Lunch
Matte (det blev inget prov pga det inte fanns något färdigt prov att göra...:S
Data

Tyvärr var Johanna sjuk idag (krya på dig vännen!) Men jag fick en trevlig dag med Sabina:)

Svenska och engelska- lektionerna var grymt sega, men jag överlevde;P
Matten var som vanligt otroligt lätt...
Och datan var lika rolig som alltid:D (undrar om Tobias fattar hur kul han är?!)

Ikväll blir det att plugga det sista på MVG-uppgiften, den ska nämligen mailas in ikväll...

Resten av kvällen ska jag umgås med min underbara familj<3 Och se doobidoo tillsammans med mamma kl.20 på svt1... (jag lovar att det är kul för alla åldrar! Lasse Krone`r är så rolig XD)

Tyvärr blir det inte att träffa Einar någonting i helgen (han åker till Norge), men jag ska försöka klara mig utan honom en helg...

Kommentarer
Postat av: Christina N

hej hoppas verkligen du överlever utan einar!ha det bra o hälsa resten.

2008-10-18 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0