Lördag hela dagen...

Idag är jag hos kärleken min (kom hit sent igår kväll), så jag och Einar la oss inte förrän kl.23, och det är alldeles för sent med tanke på att jag vaknade 05.30 igår morse!!!...

Idag blir det lite slappardag, också ska jag och Einar bygga klart deras bastu:D förhoppningsvis blir det invigning av den senare idag;P

Ikväll kommer mamsen och hämtar mig, också blir det kalasande imorgon när Elin fyller fjortis...

Imorgon hade jag också tänkt baka kladdkaka och bjuda alla i klassen på måndag... (och Karin som vet hur goda kladdkakor jag bakar blir nog lite avis skulle jag tro:P)

Trevli lööördag allihåopen!

Nu ska jag springa ut och hjälpa kärleken.

Kram

Kommentarer
Postat av: karin

jaa... lite avis blir jag! men jag tror ändå inte att dina kladdkakor blir lika goda när jag inte hjälper till :P även om man inte alltid får göra så mycket när man bakar med dig så tror jag att min blotta närvaro vid bakningstillfället gör resultatet bättre :D

älskar dig vännen! pusspuss

2008-10-11 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0