Lågenergi måndag

Vaknade 05.30och steg upp kl.6... Själv tycker jag inte om att sno på dygnet så mycket.

Efter frukosten for jag och mamma ut och gick ca.5 km.
Sen tog jag en varm dusch när jag kom hem:D

Efter mys med lillasyster for jag och mamma på ryggbehandling. Jag säger bara en sak; VILKEN KUNNIG KVINNA!!!
Hon hade magiska händer! Tog bort alla låsningar mm.

(Jag var 2 cm längre när jag kom hem, jämfört med innan vi for!)

När jag kom hem åt jag köttsoppa:D Mums!, det behövdes också, man fick hurven efter behandlingen;P

Nu är det bara jag och Jenny hemma.... Så vi äter vindruvor och läser böcker.
Det är skönt en grå dag som denna:D

Kicki och barnen kommer idag vid middagstid... Det kommer att bli jättetrevligt!!!:D

Fortsatt trevlig måndag!

Ps. Om det är någon som undrar hur det går för Arvid, så har dom opererat i 2h idag för att minska blodtillförseln till tumören som dom opererart bort imorgon. Den operationen hade gått bra...
Håll tummarna imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Einar

Hej snygging!! så skönt att hon var bra på det... nu sitter jag på johannesvillan, idag är det en tung dag:( Älskar dig! Puss puss

2008-10-27 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0