Kul lördag:)

Min trevliga lördag började med att jag hälsade på Leifes och kollade på valparna (som nu har öppnat ögonen), och Berit fick svara på några frågor till;P

MVG-uppgiften har jag nu mailat in... Jag blev riktigt nöjd med den!!!:D

Det som var roligt med dagen, var när jag och Jenny insåg att vi skulle vara hemma ensamma nästan hela dagen, så då kollade jag busstider...
Så jag och Jenny har varit på äventyr till Arvidsjaur idag:D
Åkte buss dit, också var vi var på äventyrsbadet och badade tre timmar.... Snacka om lycklig lillasyster!!!:D
Så när vi kom hem fick jag ett kort som hon hade gjort till mig...
Det står följande:
Malin
Vilken trevlig dag det har varit idag!
Vad tyckte du om dagen i Arvidsjaur?
Jag hade jätte kul!
Kram kram Jenny

Tycker om er alla syskon<3<3<3

Nu ropar kusin David och syskon: "Nu är det glass, om du inte kommer blir du utan!"

Så nu ska jag ner och umgås... Både mamma och pappa är borta, så vi ska ha en riktíg mys-kväll:D

Saknar dig Einar!<3

Kramar på je allihåopen


Kommentarer
Postat av: Einar

Och jag saknar dig<3 vill bara vara med dig nu! Puss puss

2008-10-18 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0