Kort rast...

Har just rast mellan svenskan och engelskan... Har engelska fram till lunch, efter lunch har vi matte A...
     Funderar på att göra  provet om procent idag... Allt är ju bara en repetition, och jag kan redan allt... Så målet med matten är att vara färdig med matte A till jul.... I såna fall har jag 5 prov + nationella kvar att göra:) Men det blir nog en lätt match, också kanske man får tjuvstarta med matte B, som jag också planerar att göra så fort som möjligt... Sen får man väl läsa matte C i 2:an eller någonting:))

Inläggen får vi se hur det blir med i helgen, men jag ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer:D

Ha en riktigt trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0