Happening i byn idag

Snö igår och regn idag... Pappa, brorsan Erik och kärleken Einar är och reser ett spånhus, mamma tillagar en skinkstek (dofterna får det att vattnas i munnen!) Syrrorna Elin och Jenny softar och njuter av en skön hemma-söndag. Och själv sitter jag vid datorn för tillfället...

Sen idag blir det att hälsa på faster Berit, Leif, kusiner och kusinbarn för att kolla på de 11(!!!) valparna som deras hund Bira fick igår:D Ska försöka att vara lite teknisk och sätta in lite bilder senare...
Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Karin :D

Härligt vännen :D

Nu är vi bloggare båda två! Saknar dig!

2008-10-05 @ 10:11:09
Postat av: Christina N

va roligt att du har en blogg. jag la snabbt in den som favorit.

2008-10-05 @ 14:02:14
Postat av: fam Wikberg

Så duktig du är! Vi i Jävre väntar med spänning på kommande inlägg!

2008-10-05 @ 17:14:34
Postat av: Malin

ja jag hade tänkt att försöka skriva ett inlägg/dag... Men jag lovar ingenting:D

2008-10-06 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0