Grå måndag...

Det här hade varit en riktigt seg dag... Om man nu inte har underbara vänner som jag har turen att ha!
Smsar konstant med Karin och håller mig uppdaterad om vad hon håller på med, också har jag super roliga personer i min klass, och då särskilt då Johanna som jag pratar och skrattar med konstant:P

Fick pussa min älskling hejdå idag.... (vissa har så tur att dom är lediga idag!:O)

Har börjat med en ny kurs idag (har bara kvar en MVG-uppgift som ska in v.42 på medicinsk grundkurs), men nu har vi alltså börjat med kursen "Människan socialt & kulturellt", tror att det kan bli intressant bara man får fördjupa sig lite....

Hade turen att kunna åka hem med faster Berit och kusin Linda, så jag var faktiskt hemma redan kl.15.15:D. 

Tänkte försöka läsa igenom psykologi-läxan som vi har till imorgon...
     Men kvällens happening är ändå att jag och mamma ska börja gympa!!! Tror eller vet egt att det kommer att bli superkul!!! Längtar massor;P Så ikv blir det att ta ut sig ordentligt!
Och mest troligt så kommer det att kännas imorgon också... haha men det är det värt!! Har retat Johanna som har gått runt med träningsvärk i hela 2 veckor nu, så imorgon har hon nog chansen att retas tillbaka:P

Ha det bra släkt och vänner!!! Kramar


Kommentarer
Postat av: Einar

Vilken fin blogg du har:) PUSS PUSS

2008-10-06 @ 17:35:42
Postat av: karin

låter riktigt bra! :D

jag hoppas verkligen på ett inlägg/dag!

2008-10-06 @ 17:45:15
Postat av: karin

Låter riktigt härligt! :D

Jag hoppas verkligen på ett inlägg/dag :P

kramkram

2008-10-06 @ 17:46:37
Postat av: Einar

Hej älskling! vilken fin blogg du har! puss puss



2008-10-06 @ 18:05:17
Postat av: Christina N

hoppas ni inte får så mycket träningsvärk. har precis besökt stepin..........

2008-10-07 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0