Gott och blandat

Min torsdag... Svenska, Engelska A, Matte A (ska försöka göra det färdigt till jul), Idrott & Estet...

Roligast var såklart idrotten:D Vi gjorde ett biip-test (kollar konditionen), själv var jag bäst av alla tjejer, och den enda som klådde mig var en kille som är lång och spelar bandy på fritiden, han var snäppet bättre... Men jag var riktigt nöjd i alla fall...

Ikväll ska jag ut och gå en sväng med mamsen, försöka jobba med lite skolarbete (måste bli mycket bättre på att ta mig tid att plugga!) och packa för morgondagen då jag åker buss till Einar efter skolan...
Är där till på lördag mest troligt.

Lillasyster Elin fyller ju fjortis på söndag så då blir det att gratta henne...

Hoppas att ni alla har haft en trevlig torsdag, och att ni alla får en trevlig helg!
Ta hand om er allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Einar

Du är duktig du min älskling! Nu sitter vi och ser asterixoch obelix:)

Puss puss

2008-10-09 @ 20:41:56
Postat av: Christina N

du måste komma ihåg attagratta "fjortis elin" på söndag. kram kicki

2008-10-10 @ 08:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0