FÖRLÅT!!!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera....
Så mina dagar kortfattat:

Onsdag: Ledig var jag hela dagen:D Eller ledig och ledig... Jag hjäkpte Berti att tapetsera, och det tog 6,5h....

Efter tapetseringen bjöd farmor på underbart god palt :D *MUMS*

Torsdag: Vanlig skoldag och boxersize på idrotten!!! Alla tyckte att det var superkul:D
     Men idag har jag sån träningsvärk i hela armarna, rygg, axlar och mage... Jag kan knappt ta av mig en tröja (då fattar ni hur stel och ont jag har;P!!!) Det känns att man lever!

Också började vi se en film på engelskan... Riktigt bra!!! Med Harrison Ford (kommer inte ihåg titeln)

Fredag: En riktig slappardag!
Film på engelskan. Matten blev inställd så istället fick vi fika av matteläraren (innan hon for på möte), och data i en kort kort stund, sen fick vi fara, så jag hann med bussen som for kvart över ett:D

Sen handlade jag, innan pappa kom och betalade också åkte jag hem med honom...

Sen jag har kommit hem har jag städat (det behövdes!), fixat pizza till middag (självklart hemmagjord!), och packat.
     Ikväll bär det nämligen av till Einar, och hos han är jag till på söndag,
då åker han ner till Göteborg för att vara där nere när hans bror Arvid opereras.

Trevlig helg, och trevligt lov till alla som har turen att ha det:D

Kram kram

Kommentarer
Postat av: karin

hej vännen!

jag tänkte bara påpeka att du är inte den enda som har varit dålig på att uppdatera... jag nämner inga namn, men jag vet iaf två personer som du känner rätt nära som inte har uppdaterat på ett tag xD



älskar dig ändå :P (och längtar massor till på tisdag!)



pusspuss

2008-10-25 @ 11:09:30
Postat av: Christina N

är du hemma på mån om vi dyker upp? kicki

2008-10-25 @ 15:01:19
Postat av: Malin

Jepp det är jag:D Längtar massor efter er! Det är på tok för länge sen vi träffades sist!

2008-10-26 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0