Feber dag:(

Har drabbats av feber och halsfluss... Inta kul alls!
Så efter att ha druckit mängder av silverte, stoppat i mig en hel drös av tabletter och sovit i drygt 2 timmar idag, så känns det lite bättre...

Kicki, barnen och Karin åkte hem efter lunch, fast de åkte förbi Skellefteå först för att kolla på alla tomtar på blomsterlandet, och jag kan erkänna att jag är rätt så avundsjuk;P

Ikväll blir det att se Bonde söker fru, på tv4 kl.20.00.
Och prata med min kärlek som åker tåg från Göteborg ikväll, så han kommer till mig imorgon:D Jag längtar massor!

Ikväll tönde vi syskon varsitt stort tomtebloss, raketer och smällare;P
Det var riktigt kul, också är det så mörkt ute, så allt syns så bra:D

David och Sanna var förbi oss en snabbis ikväll:) de hade skrivit tenta (igår tror jag) så de kom från Luleå idag, och ska stanna hos Leif och Berit till på fredag:D
Så imorgon får jag och Einar gå upp och kolla på valparna och hälsa på min släkt;P
För er som vill kolla in valparna nu när de har blivit lite större kan gå in på http://birasvalpar.blogg.se/

Trevlig kväll!

Onsdags kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Einar

Nu sitter jag på tåget lite såhär små trött:s men ändå inte värst... Hoppas du kryar på dig älskling! Puss puss

2008-10-30 @ 05:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0