Data just nu...

Har just genomlidit en lång psykologi lektion, SUCK! Det var varkligen ingen höjdare:S

Men nu har jag data och jag hoppas att det blir trevligare i alla fall... Vi ska börja jobba med en film... Så idag blir det nog att skriva manus..
Någon annan lektion blir det att filma och klippa ihop det till någon vacker film:P
Haha vi får väl se hur det går...

Imorgon är jag ledig!!!!
Åååååå va ja längtar! Ska bli så skönt att bara ha en hemma dag...

Så jag ska träna (jag lovar att undvika att springa vilse;P) pch passa på att bara ha en allmänt skön dag:D

Vi får se om det blir något fler inlägg idag, men om inte, ha det bra!!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: karin

det låter bra det där om att inte springa vilse ^^

älskar dig! <3 puss puss

2008-10-21 @ 20:12:43
Postat av: Christina N

sucka inte över psykologin,den har du nytta av vart än du kommer att jobba!man kanske inte ser det direkt men mycket i vårat omsorgsarbete är psykologi...........kram

2008-10-22 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0