Intressant???

Vad är det man ska skriva på bloggen när ens liv är som vanligt?!

Jag menar min dag var såhär: Föreläsning HEEEEEELA fm, ochdet var aptråkigt, lunch (äcklig gryta), sen åkte jag med min faster hem... Jag och mamsen gick en lång sväng, strax ska vi äta köttsoppa och efter det ska jag på ryggbehandling...
Inte alls intressant enligt mig, eller så har jag en personlig svacka just nu...  För dagen har varit helt ok om man tänker efter... Och det är ju viktigt att kunna, men med en dålig föreläsare så hjälps det inte....
Jag och brudarna hade då trevligt i alla fall...


Haha måste berätta om en sak som utspelade sig på matten förra veckan:D
     Det var så att framför jag, Johanna och Sabina satt det tre stycken tjejer.
Så vänder sig tjejen i mitten sig om och frågar helt allvarligt om "en rektangel är den med fyra hörn eller den långa"
Jag svarar att det är den "långa" och visar även med händerna hur den ser ut, varpå hon vänder sig om och säger till sina tjejkompisar "det var den långa"
Haha vad vi hade svårt med att hålla tyst just då! Vi skrattade en hel del efteråt om man säger så:P

Det har förresten snöat hela hela dagen idag! Skönt med snö om nån frågar mig, men det är ju inte alla som håller med:P
Men jag längtar massor efter skoterkörning, pimpling och SKIDÅKNING!!!! Vill ut i spåret på en gång!
Heja Kalla och Hellner säger jag bara! Ni är helt klart bäst! Önskar att man kunde bli så duktig själv också....
Målet för mig kommer att bli gympa- måndagar, och skidor typ onsdag & torsdag.... Eller tisdag och torsdag, det beror på...
Fredag far jag, eller så kommer Einar oftast, så då passar det nog inte...

Jajja nu ska jag ner och hjälpa till med maten, det blir köttsoppa (absolut en av mina favoriträtter!!!:D)

Lev och må!
Kramar

Kommentarer
Postat av: karin

även om det inte händer så mycket på dagarna så är det alltid trevligt och intressant att läsa :D

älskar dig <3

2008-11-25 @ 21:08:25
Postat av: Christina N

Du har nog drabbats av en svacka.Det går över!Tänk på allt roligt vi har framför klappar,tomtar julmat ,glögg,nån pappa/farfar som helt plötsligt går o köper kvällstidningen.......Adventskramar!Kicki

2008-11-26 @ 08:01:10
Postat av: Malin

Haha det är sant:D

Idag är jag faktiskt rätt så positivt inställd till livet!:P

2008-11-26 @ 17:24:08
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: karin

så ska det vara :D det är jag också nu faktiskt :D

älskar dig vännen <3

2008-11-26 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0