Tjabba tjena

Hur är det med er allihopa??
Min helg har varit underbar! I fredags kom kärleken med familj för att hämta deras valp Vilda. Efter en god middag hemma hos oss så åkte vi iväg med valp och allt. Vilda sov sött hela vägen dit och sen myste hon i Majvors knä tills det var dags för oss allihopa att sova.
Lördag steg vi upp tidigt, snyggade till oss och åkte iväg till Einars skola som hade öppet hus. En riktigt trevlig dag måste jag säga! Klockan 15 åt vi också ett underbart gott julbord med inte mindre än 14 (!) olika laxsorter, sen fanns det ju såklart en hel del annat också. Som sill, köttbullar, prinskorvar, kött, ägg, röror och mycket mycket mer. Men själv åt jag bara fisk:P HELT KLART GODAST! Och då hade vi inte ens börjat med efterrättsbordet! Det blev lite sent innan vi var hemma eftersom vi var förbi Einars farbror Lennart för att hämta en smörgåstårta:D
Idag söndag har jag h Einar ätit smörgåstårta tills vi sprack (nästan) vi har varit valpvakt till Vilda en kort stund (hon sussade sött i min famn) också har jag hunnit ta mig hem och varit på skyltsöndag i närmsta större by. Riktigt mysigt och trevligt!
Nu ska jag och Jenny gå hem (vi är hos Leifes) också ska vi glögga, äta frukt & schwischkon (mammas stavning) och umgås med familj och morbror Tommy.

Trevlig vecka!
Kramar

Kommentarer
Postat av: karin

2008-11-30 @ 22:06:58
Postat av: Anonym

måste säga att det var duktigt av mig att skicka en kommentar där det inte står ngt...

haha :D

Vad jag skulle skriva var att 14 laxsorter INTE var lite!!! xD

älskar dig vännen <3

2008-11-30 @ 22:08:32
Postat av: karin

vad är det för krupp med kommentarerna??? :S

(förlåt om du har fått flera likadana xD)

2008-11-30 @ 22:09:48
Postat av: karin

nämen har man sett! Allt som behövs är att man blir lite små-arg xD

Nu ska jag sluta kommentera!!!

Fyra kommentarer på fem minuter... det är duktigt det med ^^

pussåkram på dig min vän :D

2008-11-30 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0