Onsdag till måndag

Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera... Men då får ni som orkar läsa en låååång läsning istället;P

Onsdag: Var jag ledig hela dagen:D Riktigt skönt!
Jag passade på att städa mitt rum riktigt grundligt! Också hjälpte jag mamma med datorn, också har jag och mamma gjort något.... Så när ni hälsar på får ni se vad:D


Torsdag: Var på skolan:D Första dagen sen lovet... Hade en trevlig dag tillsammans med Sabina från klassen.
Jag har kärnämnen hele torsdag och fredag. Men numera har man ju bara svenska, engelska och matte, så jag tycker att det är rätt slappt ändå:D


Fredag: Hade svenska (en uppsats), engelska, matte också data. Men eftersom jag skulle vara själv på datan fick jag istället åka hem:D TACK TOBIAS FÖR DET!
Hade en skön hemma-kväll med familjen. Vi såg Idol och pratade.


Lördag: Jag gick en lång sväng på morgonen med snö virvlande runtom:D Tog en snabb-dusch, och efter det kom Einar<3
Vi myste, busade med resten av familjen mm.
Efter en god middag bestående av gratäng och underbart god tjälknöl och sallad, gick vi upp till farfars som bjöd på farsdags-tårta:D gott gott
Det var vi, Leifes, Johan, Johanna och Anton och farfars.

Och innan vi gick upp till farfars kollade vi på Pistvakt-avsnitt som Einar hade med sig.
Det var mycket skrattande:D:D:D Dom är så klockrena!

Jag och Einar fixade även en fågel-tall till leifes (en myrtall). 
    
Vi har redan fixat en till oss själva (jag och Einar förra helgen:P) Och det blir jättefint!

Dock var Leifes betydligt större, och därmed även tyngre... haha så jag tror att jag och Einar såg rätt så roliga ut när vi kom med den kånkandes över en stor myr (tur att det var fruset på myren säger jag bara!) och innan vi hade fått den på traktorn! Pust!
Men kul var det! Och egentligen inget problem för oss eftersom både jag och Einar är starka som isbjörnar ;P


Söndag: Grattade pappa på farsdag (såklart!)
Senare på dagen lekte jag, Einar, Elin och Jenny utelekar som knubbknut och hit-med-vinken.
GER OTROLIGT BRA KONDITION!

Vi åt tårta på eftermiddagen. *MUMS*
Mamma hade bakat tårtbottnen. Jag och Jenny la mellan (på lördagen, för att få den saftig)
Och på söndagen dekorerade jag den:D

Efter en god middag skjutsade vi hem Einar... Lite tungt, men vi träffas ju till helgen igen:D
På kvällen såg vi Ensam mamma söker.


Måndag (idag): Det var tungt att stiga upp. Men jag tog mig iväg:P
Det var trevligt att träffa klassen igen:D Tyvärr är Johanna på gran canaria, så jag får klara mig utan, men jag överlever...

Vi fick lära oss att tvätta varandra i ansiktet och armarna. Haha det var många skratt!:P
Vi fick även en låååång genomgång om vilka olika hjälpmedel. Intressant! Och det fanns många roliga saker att kolla på...

Tex en greppvänligare osthyvel för reumatiker.



Nu ska vi strax äta middag (rotfruktsgratäng)
Och ikväll ska jag och mamma på gympa!!!:D Wohoo vad jag längtar!
Ochså är det trevligt att få lite egentid med mamsen också!

Trevlig måndag!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: karin

härligt inlägg vännen! Även om jag redan visste rätt sp mycket av det där, nyfiken som jag är (oops ett rim! haha) jag saknar verkligen att leka kurragömmalekar med er! det är så roligt :D vi får göra det nästa gång vi träffas :P

älskar dig <3 puss och kram

2008-11-10 @ 17:06:04
Postat av: Einar

Hej älskling! Haha jag är ännu segare på att uppdatera:$ Ja vi träffas till helgen<3

Puss puss

2008-11-10 @ 17:09:13
Postat av: Malin

Haha ja det är verkligen kul!:P

Kanske inte något som 16 åringar gör egt, men jag ska hålla på med sånt hela livet!!!:P¨haha

Ha det bäst!

kram

2008-11-10 @ 18:03:23
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: karin

JAG OCKSÅ!!! och det är klart att 16-åringar kan hålla på med sådant!!! Iaf du och jag, för vi ska vara unga för evigt! när (om) vi bor i Umeå kommer vi springa omkring med barnen i lekparkerna och leka kurragömmalekar! XD



Saknar dig massor bästvännen!!! <3

2008-11-10 @ 20:04:36
Postat av: Malin

haha we will!

Det kommer att vara hur kul som helst!:D

Hoppas bara att inte barnen blir rädda, så att föräldrarna inte vågar släppa ut dom:P haha

puss puss

2008-11-11 @ 11:54:41
Postat av: karin

jaa... det skulle ju vara synd... men isf får väl föräldrarna också vara med, för det är inte så kul att bara vara två när man leker kurragömma... men einar kanske kan vara med om han nu ska bo i umeå... men även om han inte gör det kommer han nog att hälsa på lite nu och då... eller vad tror du?

Isf får han då vara med å leka kurragömma (men inget fusk vill jag veta av!!! jag har hört från pålitliga källor (du) att ni fuskar när ni är tsm...) :/



haha :D älskar dig <3

2008-11-11 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0