Mys-dag

Har varit hemma idag också...
Har hostattacker på nätterna så det blir inte sömn en hel natt...
Imorse sov jag till kl.9! Mamma var just påväg till mitt rum för att kolla om jag levde;P Jag brukar inte sova så länge nämligen:P

Dagen har varit lugn men trevlig. Skönt att ha mamma hemma så man har lite pratsällskap:D<3

Och jag har läst ut boken! Tårarna var inte långt borta kan jag säga!!!

Strax ringer kärleken, så så blir det att vara social med honom en stund. Efter det ska vi äta en köttgryta, potatis och grönsaker som min kära mor har tillagat<3 

Själv längtar jag massor till snö och vinter!
Just nu har vi bara ett tunt tunt snötäcke:(
Jag vill ju ha minst 20 cm, så det är riktigt kul att köra skoter! Fast det är ju bra att det får frysa på först så isarna blir bra, men i alla fall!

Den här bilden som är tagen för många år sedan väcker många roliga minnen...



Jag och Jenny i våran lilla pulkbacke<3

Ha det bra!!!
Tjolahoppsan

Kommentarer
Postat av: karin

så otroligt söta tjejor!!! XD

2008-11-05 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0