Min fredag:

Igår var det öppet hus på skolan. Så det blev en sen kväll.... Men oooo så trevligt vi hade det:D
Jag tog blodtryck på gamla och unga, tog hb (kapillärprov) och lärde mig taktil massage (massage av händerna...)

Idag blir det för övrigt en hektisk dag... Jag far till Einar direkt efter skolan, hinner inte ens hem... Också ska vi se Stormen på Piteå havsbad ikväll. Ska försöka undvika att somna i mörkret:P

Och Johanna kom tillbaka från utlandet igår!:D Det var jättekul att få träffa henne igen!:D

Dagsschemat idag: svenska, engelska, lunch, matte och data.... På datan ska vi förövrigt göra klart våran FILM!
Haha vi kommer att skratta hur mycket som helst! Det vet jag redan nu:D

Ha en underbar helg allihopa!

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Christina N

menar du att du var i piteå utan atta hälsa på ??????????????????hm

2008-11-15 @ 14:43:15
Postat av: karin

älskar dig vännen <3 hoppas vi kan träffas snart :D

2008-11-16 @ 17:33:19
Postat av: Christina N

uppdatera nån gång då!!!!!!!!!

2008-11-16 @ 18:11:36
Postat av: Christina N

uppdatera nån gång då!!!!!!!!!

2008-11-16 @ 18:11:56
Postat av: Christina N

oj då nu blev det två igen .......

2008-11-16 @ 18:13:04
Postat av: Malin

Ja jag var ju det... Men inte i Jävre. och som du ser i det nya inlägget... så hade jag fullt upp iaf:P

Men snart kanske vi cs!

2008-11-17 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0