Julkänslor någon??

Ålltså jag har haft julkänslor i över 3 veckor! Jag brukar alltid längta, men i år är det EXTREMT!!!;P
Jag tror att moster Kicki har en del med det hela att göra... När de hälsade på hade hon nämligen köpt glögg... Och den var VÄLDIGT god!
Sen så har jag en pojkvän som fullkomligt ÄLSKAR julen med allt vad det innebär...
Helgen som var så bakades det pepparkakor, adventstädades, och lyssnades på julmusik i stort sett dygnet runt. Jag och kärleken satte upp ljusslingan på myrtallen som vi hämtade för nån helg sedan, och det blev jätte snyggt och mysigt:D
Också trallar vi gärna på jullåtar på skolan, och som om det inte var nog.... Så ska jag äta JULBORD på lördag!!!
Supergott! Men vad kommer att hända med mina redan för starka julkänslor??:O


För visst är han söt och snäll tomten?!

Idag hade vi praktiska övningar hela förmiddagen. Vi tog puls och blodtryck, lärde oss att byta kateter (på en docka), fick lära oss om laxer- och bulkmedel, lära oss om syrgas mmm (med mycket mera)

Alldeles strax ska vi hämta Jenny som har varit hos en kompis. Vi far hela familjen och hälsar på samtidigt... Det ska bli jättetrevligt!:D

Trevlig kväll på er allihopa!
Kramar<3

Kommentarer
Postat av: karin

Mina julkänslor har ändå avtagit men jag vill verkligen att det ska bli jul snart!!! :D

kramkram <3

2008-11-26 @ 18:34:13
Postat av: Christina N

vilken TURatt jag har påverkat dig positivt i julens anda!

2008-11-27 @ 08:06:49
Postat av: karin

jag kan då säga till dig Kicki att du definitiv har påverkat mig positvit också!!!glögg, tomtar och en massa julpynt :D tack för det :D

2008-11-27 @ 11:48:11
Postat av: Malin

Ja är så himla mysig julstämning i hela kroppen på mig!!!!

2008-11-28 @ 09:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0