Hjördis = häxa???

Nä inte riktigt... Men bra nära ibland:P
Jag och Ann hade tänkt fara med den tidiga bussen, men istället fick vi fara 5 minuter EFTER att bussen hade gått... IRRITERANDE!!!!
Så det blev att vänta en timma på nästa buss, suck...
Men jag överlevde och nu är jag hemma... Själv t.o.m!:S

Mamsen jobbar, pappsen skjutsar lilla lillasyster på teater-träning (Jenny fullkomligt älskar det!) och storebroren är ju som alltid i storstaden under veckorna... Och lillasyster försöker lära sig dansa i ********, och det är med övernattning och allt. Enligt henne var det kul att dansa, men det fanns inga trevliga killar att dansa med (a problem!), det var äcklig mat på skolan och de ska sova i en sporthall... Men med trevliga vänner så går allt:D

Jag, Johanna och Sabina har som alltid jätte superkul! Vad vore livet utan tjejkompisar som förgyller ens dag???

Också hade vi ju prov idag.... Alla prov som Anneli har haft har jag haft full pott på... Men idag blev det nog ett VG... Var inte alls på prov-humör:S Men men det är ju G i alla fall...

Ikväll blir det ingen gympa:S gympaledarens mamma är jättedålig och dom vakar:( Stackarna!

Så istället ska jag, pappa och Jenny (det är ju bara vi hemma:P) äta blåbärspaj, vaniljvisp och glass:D Det ska bli riktigt gott!
Fick den mindre trevliga veckan idag, så då passar det utmärkt att käka glass:D haha

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Tjao

Kommentarer
Postat av: karin

Härligt med glass :D och tjejkompisar :P Jag kan svara på vad livet skulle vara utan dem - TRÅKIGT!!! Så jag längtar massor tills nästa gång jag får träffa en av de bästa som finns - DU!!!

<3



2008-11-24 @ 19:09:22
Postat av: Christina N

Tja kan man inte träna får man väl trösta sig med nåt gott! Själv har min hals bråkat med mig flera veckor nu. Vi har förresten byggt igen o tapetserat över dörröppningen nu från v- rummet.HÄLSA!

2008-11-25 @ 09:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0