Hemma-måndag

Hemma idag... Känner mig inte alls kry än:S
Så även imorgon blir det en hemma dag i mjukaste myskläder, men imorgon är även mamsen hemma, så det blir trevligt med lite sällskap i alla fall...

Min dag:
07.00 Vaknade och pratade en snabbis med Einar (mamma kom in för att hon trodde att jag pratade i sömnen)

08.00 Ringde och sjukanmälde mig, kollade mailen mm.

09.00 Åt blåbärsgröt till frukost *MUMS*

Är duktig och hänger 2 maskiner tvätt (som jag även tvättat, eller jag en och mamma hade startat en innan hon for på jobbet...)
Efter det läste jag en liten stund innan jag somnade och sov fram till lunch.

12.00 Äter en god lunch bestående av rotfruktsgratäng, köttfärsbiffar och svampstuvning.

Efter lunchen så tar jag mig en lååång dusch, och det behövdes om man säger så XD så nu är jag ren och fräsch till det yttre i alla fall;P
Sen prövade jag att locka mitt hår litegrann... Jag håller på att ha rätt så "långt" hår nu, om man har i åtanke hur jag brukar att ha det.
Och det blev jättebra om jag får säga det själv:P
(Tyvärr åkte mössan på direkt efter, eftersom jag och Jenny hälsade på farmor, och kollade på valparna en snabbis. Nu är det full fart på dem!)

Sen blev det hem och värma upp lite middag från igår. Tack Ingela för den goda maten!!!

Efter middagen satte jag mig med min bok (som förövrigt är toppen! En bok av Danielle Steel, Den trygga hamnen) och Jenny höll mig sällskap.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket... Pratat en timma med Einar. Det är alltid lika trevligt, och det får tiden att gå (så man får lägga sig tidigare;P)

Slutet av kvällen ska jag spendera sittandes i soffan med en kopp te och boken:D

Håll er friska!

Kram Malin

Ps. Kolla på Christian the lion! Klicka här intill.
Mina tårar bara rann! Kärlek glömmer man inte! http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

Kommentarer
Postat av: karin

det låter som en bra idé... att hålla sig frisk, även om din dag ändå låter rätt så trevlig... en aning långtråkig kanske... :/ Hade kunnat smsa mer med dig för att få tiden att gå... Om det hade gått vill säga!!! :/ Men men... Hoppas du får bli frisk snart!



Jag gillar att du sprider Christian-filmen btw :D Den är så söt!!!



Älskar dig vännen <3

2008-11-03 @ 20:50:54
Postat av: Einar

Hej älskling:) krya på dig! Älskar dig<3 Puss

2008-11-03 @ 20:52:08
Postat av: Malin

Och jag älskar er!

Min bästa vän och min älskade kärlek<3

2008-11-03 @ 21:05:12
Postat av: karin

sötunge! <3



tänkte bara nämna att jag oftast svarar på dina kommentarer i min blogg, om du inte har märkt det alltså...

2008-11-04 @ 14:20:27
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0