Helgen min...

Själv har jag haft en otroligt trevlig helg!:D Hoppas att ni också har haft det!

Lördag kom så kärleken min, + svärfar och svärmor, och Agnes (kärlekens storasyster...)
Vi pratade lite, innan vi for upp för att kolla på valparna, som nu är 7 veckor gamla och ubersöta! http://birasvalpar.blogg.se/  vi kikade på de små liven, sen gick vi hemmåt och tog en fika;D

Svärmor hade ett svårt beslut att ta. Skulle de ta och köpa en valp?? Tillslut tog förståndet över, så på fredag kommer de att hämta Vilda<3

Visst är hon söt?!

Lördag kväll var det Älgfest som gällde. Så då fick några tjejkompisar sätta betyg på Einar (jag frågade efteråt) och självklart fick han högsta poäng:D "Ett riktigt kap", som en av dom sa:P
Och eftersom jag steg upp halv sju på morgonen för att göra pepparkaksdeg, så blev det att sova direkt när vi kom hem...

Idag (söndag) har Jenny bakat pepparkakor, så en underbar doft sprider sig:D


Vi har också varit ute en hel del. Lekt harsprång, jag och Einar har satt upp julbelysning, kört skoter mm

Vid tretiden kom Agnes och Arvid för att hämta Einar och kolla på söta Vilda.

Strax ska vi äta, jag och Elin ska se One Three Hill kl.18.05, och kl.20.00 ska vi se Ensam mamma söker, för att se vilken man dom väljer...

Lite tevetittande blir det, men vi har ett stort prov imorgon, så jag tänker plugga lite också...
Det är planerna för kvällen;D

Önskar er en trevlig kväll, och en trevlig vecka!

Kram<3






Kommentarer
Postat av: Christina N

Åååååh ni brukar ha de godaste pepperkakorna jag vet!Lycka till på provet!

2008-11-23 @ 18:22:31
Postat av: karin

japp, lycka till på provet! Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses, saknar ju dig vännen <3

2008-11-23 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0