Härlig fredag:D

jaaa, jag vet att jag inte uppdaterar så himla ofta... Men just nu ÄR det faktiskt mycket som händer!


Tisdag matade vi varandra med filmjölk på skolan, snacka om att det blev mycket skratt!:D
Annars hände det inte så speciellt mycket...

Onsdag var jag på IKEA!!!!:D:D:D
Jag, Berit (faster), Johanna (en kusins sambo) och farmor. Avresa kl.06.15.

Sex minuter i tio var vi i Haparanda (vi hade en kort bensträckare i Norrfjärden...)
Vi laddade med 3 (!) vagnar. Så gick startskottet:D

Klockan fyra hade vi betalat... Men så hade vi en lunchpaus ochså, jag åt kikärtsgryta och pepparkaks-cheesecake med havtorn. Jätte gott!

Sen var det packningen av bilen som återstod. Och det blev fullt, MYCKET FULLT!!!
Vi hade inte rymt en person, och inte en pryl till!
När vi stannade i Norrfjärden för att sträcka på benen på hemvägen hade jag sockerdricka i hela benet!

Kom hem ungefär halv nio, så det blev en heldag!

Eftersom det blev mycket julklappsinköp, kan jag inte skriva allt jag har köpt... Men lite iaf:D

STORM Bordslampa
Storm, bordslampa, 99kr  (den har jag på golvet bredvid min liggande bokhylla, riktigt fint sken!)


STRIPA Vägghylla
Stripa, vägghylla, 79kr  (jag ska sätta den ovanför sängen och ha den som "sänghylla", då kan jag t bort mitt alldeles för stora sängbord som bara tar golvyta....)

OMSORG Skohorn
Omsorg, skohorn, 10kr (Detta var ett måste för mig:P Det vi har är sprucket och inte alls trevligt! Tyvärr hade de inte de svarta, så det blev ett vitt)

 

Jag vet inte om jag törs avslöja något mer... MIn mor läser nämligen min blogg... Och vi barn har gått ihop med pengarna, så jag (vi barn) köpte inte mindre än 13  saker! Men då är verkligen ALLA delar inräknade:P

Torsdag var jag lite trött efter IKEA-utflykten:P
Jag hade svenska, engelska, matte, lunch, idrott och estet.

Jag hann med den tidiga bussen, var hemma kl 16, och hann vara hemma i tio minuter innan jag mamma & pappa åkte tillbaka till min skolort. För att gå kursen som gör att de får övningsköra med mig... 4,5 h tog det:S

Därför var jag inte i säng förrän kl. 22.00, men somnade inte förrän vid 23, eftersom man var lite speedad...

Nu idag (fredag) har jag gått skola som vilken annan ungdom:D
svenska, engelska, lunch, matte och data...

Åkte med Berit både till och från skolan. Sovmorgon och varmt och trevligt att åka bil:D

Jag, Johanna och Sabina hade riktigt trevligt idag:D Skrattade massor, dansade efter storgatan(!) mm:D

Nu ska vi till farfars och käka smörgåstårta! *MUMS*

Och imorgon tidigt på morgonen kommer kärleken min<3<3<3<3

Trevlig fredag och helg!

Kramar på er<3




Kommentarer
Postat av: karin

Haha :D Det är sant att du inte uppdaterar så ofta, men det är okej, iaf för min del. Dels så får man ju långa inlägg när de väl kommer och så håller jag mig ju rätt underrättad om vad som händer mellan inläggen. LÄNGE LEVE SMS!!! xD älskar dig vännen <3 pusspuss

2008-11-22 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0