En helg hos Öbergs...

Lördag:
Vi startade kl.8 hemifrån, lämnade kärleken min i stockbäcken, sen körde vi till Öbergs.

Lördag sov jag i bilen (utom sista kilometern då jag var social med Einar:P)
Sen när vi kom till Öbergs så låg jag på deras soffa och sov fram till lunch, då hade mamma ringt akuten, så jag fick komma in och läkaren kikade i mina öron och i min hals... Öronen var perfekta..... Men det kan man inte säga om halsen *SUCK*
Så nu går jag på en 10- dagars penicillinkur...
Vilket betyder att jag inte får anstränga mig fysiskt på 10 dagar... Ingen gympa eller löpning för min del alltså...

När vi kom tillbaka från akuten åkte vi den lilla biten ner till träsket som ligger nära Öbergs, och såg när resten av familjen åkte SKRIDSKOR:D
Det såg ut som om det var grymt kul, och varmt:P, själv gick jag bara några korta turer på isen.

När vi gick in efter ca.45min blev det att sova ytterliggare en stund fram till middagen.
Rotfruktsgratäng med revbensspjäll. *MUMS*

En trevlig kväll blev de med lax och laxröra på tunnbrödsmackor, och lite karameller.
Också hann jag prata en stund med kärleken<3

Också gjorde jag en tidig kväll... (jag hade nog kunnat sova non-stop om jag hade velat igår=)

Söndag:
Steg upp vid halv åtta.
Jag och Jenny gjorde oss varsin lax macka, och jag drack silverte och hon mjölk till.
Sen hade Karin och Elin äntligen vaknat! (40 min efter mig) ;P

Så eftersom jag inte är sådär jättepigg (och inte de heller efter för lite sömn:P satte vi oss och såg en FILM!!!
Jane Austens book club, vilken film! Den var verkligen superbra! Många skratt och riktigt bra slut: REKOMMENDERAS!

Nu sitter jag och bloggar från Karins bärbara dator, och blir så sugen på att skaffa en egen!
Har tänkt köpa en efter jul... Får se om jag lyckas hålla mig så länge:P hehe

Dagen blir nog ganska lugn, vilket är väldigt skönt, för jag orkar ändå inte med något annat...

Hoppas att ni alla har det superbra!

Kramar

Kommentarer
Postat av: karin

haha :D Jag ser att du lade till det där med 40 min ^^ Innan lät det som om vi sovit hur länge som helst, och vi var ju trots allt vakna typ 5 timmar längre än dig xD



älskar dig vännen, och KRYA PÅ DIG!

2008-11-02 @ 15:22:28
Postat av: karin

jag menade 4 timmar... xD

2008-11-02 @ 17:28:52
Postat av: Christina N

krya på dig!du pallade inte med besök från kusten tydligen.......kram kicki

2008-11-02 @ 18:09:42
Postat av: Christina N

krya på dig!du pallade inte med besök från kusten tydligen.......kram kicki

2008-11-02 @ 18:10:06
Postat av: Einar

Hej älskling<3 hoppas du kryar på dig! Nu är jag i Kalix igen och vill bara att det ska vara fredag så jag får fara hem... Älskar och saknar dig massor! Puss <3

2008-11-02 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0