xD

Sitter på skolan och väntar på att jullovet ska infinna sig:D Åkte med farbror Leif på morgonen, så det blev sovmorgon och ändå är jag här tidigare än vad jag är då jag åker buss. Idag blir det att göra klart saker t svenska och engelska 2*60 minuter, och sen blir det matte fram till lunch (julbord), efter det ska jag på ett litet möte, så därför missar jag idrotten.  Kl.15 kommer mamma för att ha utvecklingssamtal... Och efter det ska vi till busstationen för att hämta upp kärleken. Och storebroren kommer också hem ikväll :D Riktigt trevligt!!!

Hoppas att ni alla får en trevlig helg och ett trevligt LOV!!!

Kramar på er<3

Kommentarer
Postat av: karin

saknar dig vännen <3

Det kan verkligen inte bli nyår snabbt nog! Det känns som om det var evigheter sen vi träffades!!! :/

2008-12-18 @ 19:32:00
Postat av: Christina N

Passa på att ha ett skönt och behövligt jullov.Kanske vi ses?Kram kicki o barnen o lärtan förstås

2008-12-18 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0