Ville bara säga att det är mycket att göra.

Ja just nu är det faktiskt riktigt stressigt:( Själv gillar jag inte alls det här. Dagen började med att jag endast hade en halvtimma på mig innan bussen gick... Jag var färdig på 20 minuter, men jag brukar dola på i 45 minuter. Pappa säger att jag tyvärr har blivit som han, fast han stiger typ upp 2 timmar innan han far. MINST! Men jag förstår honom. Man behöver verkligen inte stressa utan njuta av livet också. Morgonstund har guld i mun- ni vet.

Jaja jag hann med bussen i alla fall. Sen var det en dag värre än någon annan idag! Riktigt fullt upp med föreläsningar, läxor, redovisningar mm. Så jag var inte hemma förrän kl17. Lite tungt när man stiger upp kl.6.

Ikväll har jag pluggat massor och det ska bli mera plugg (har inte minfre än 2 prov imorgon:/)
Sen hade jag tänkt hinna med gympa ikväll också. Ikväll känns jag faktiskt smått omotiverad:S Hoppas det blir bättre...

Läs våran roliga låt som min familj har knåpat ihop förresten. Alldeles här ovanför:D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0