Varför i hela friden???

Så kom beskedet än en gång. Arvids tumör har återvänt än en gång, är det inte nog snart? Men det blir ingen operation i alla fall. Däremot börjar strålbehandlingen redan imorgon. I starka doser. Tyvärr är det så att vissa personer drabbaas mer än andra.
Själv åkte jag hem med Berit, och vi tröst åt godis hela vägen hem IDAG VAR DET BEFOGAT!  Data läraren är verkligen förstående. Jag skickade ett sms och skrev vad som hade hänt. Detta var svaret: Ta hand om Einar och hans bror du. Vissa saker är viktigare än skolan.

Sen jag kom hem har mamma verkligen skämt bort mig, med fika på bordet när jag kom hem mm. Hon är min mamma-ängel<3 Strax ska vi ta bort den gamla vallan på våra blixt-snabba skidor. Så snart bär det av mot skidspåret.

Visst ser det härligt ut?!

Kort men koncist inlägg. Nu ska jag ner och vara nyttig i stället. Det blir en promenad ikväll. Och om mamsen inte har möjlighet att följa med, så blir det hund-sällskap istället.

Trevlig tisdag på er! Kramar

Kommentarer
Postat av: Christina N

tänker på er och vi tycker verkligen att det är orättvist.håller alla tummar o tår som bara går att den till slut ska försvinna.styrkekramar kicki lärtan emil o evelina

2008-12-09 @ 16:39:27
Postat av: karin

Så hemskt och orättvist!!! Som om han inte varit med om tillräckligt?! Jag tänker på er och tycker jättesynd om er! (ps. ring om du vill prata, jag ska lyssna) älskar dig vännen <3

2008-12-09 @ 17:24:17
Postat av: Malin

Tack! Känns skönt att veta att folk tänker på oss. Kramar

2008-12-09 @ 18:00:13
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0