Skoterföre, oja!

Skönt att all julmat slutligen är uppäten! Nu njuter vi verkligen av det härliga vädret! Åker i backarna hela dagarna, idag gick det nästan nog så fort.... Med bromssträckor på 10 meter!!! Hos Einar ligger både "svärfar" och "svärmor" sjuka, så igår skötte jag om hushållet! :D Tog ut Tilde, mockade, gav henne mat m.m. Sen blev det en 6  km prommis med Lotten eftersom hennes matte Agnes också låg med hög feber. På kvällen skjutsade Arvid jag och Einar hem till mig, så idag har vi varit ute, lyssnat på Jenny som har sjungit solo mm. Också fyller jag ju år idag ;) Så jag har ätit lite:

Och det smakade smaskens som vanligt :D

Nu blir det till att mysa resten av kvällen, också ska vi nog ta och spela bandy också. Einar fick en ny klubba, så då blir det till att utmana mina syskon. Må bäste lag vinna xD

Nu ska vi snart äta Porterstek, eftersom det blev fika kl.16 så blir det sen middag ikväll.

Trevlig fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Christina N

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!VIfunderar på en tripp på fredag men vi måste först kolla med er om nån är hemma?Kramar kicki

2008-12-29 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0