Sista innan ho-ho kommer...

Sista inlägget alltså. Idag har det varit fullt upp med bak för min del. Har gjort mörk chokladtryffel med kaffe-smak och en tryffelsort med vit choklad, också blev det nougat-krisp också. Mumsfilibabba tyckte Jenny som var provsmakare:D Men nu är dom burkarna gömda till på självaste dopparedagen. Sen så har vi hjälpts åt att städa det sista, hunnit ut och gå mm. Snön har fallit hela dagen, riktigt julmysigt alltså! Sen så har jag också hunnit med en pratstund med Karin! Trevligt det också!<3 ;P

Nu ikväll blir det att rulla färdigt de vita tryfflarna och städa och skura mitt rum grundligt, och efter en lång dag blir det nog att koppla av med ett varmt bad innan man kryper till kojs.


Imorgon blir det ev. stadsbesök för min familjs del. Men pappsen skulle jobba... Så vi får se hur det blir. Hade tänkt kolla på julkläder. Eventuellt en skapelse från ginatricot... Men dagen före jul... hm inte kul alls gissar jag :S Men det är bara att bita ihop och försöka stå ut.

Jul-kramar från mig<3

Kommentarer
Postat av: Christina N

haha det var inte lätt med p-plats kan jag lova......julkram!Kicki

2008-12-22 @ 18:49:47
Postat av: karin

det var väldigt trevligt att prata med dig också <3 fast det kommer bli ännu bättre på nyår! Saknar dig massor!!! God jul på dig och hela familjen :)

2008-12-23 @ 08:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0