GOD JUL!

Jag passar på att önska det redan nu. För imorgon blir det att städa det sista, åka och jaga en sväng med skogsskidorna (förhoppningsvis) , baka chokladtryfflar mm, och på tisdag bär det av till storstaden en sväng. Brodern min ville ha hem datorn, och jag hade tänkt kolla på en svart kjol eller klänning TROR NI ATT DET KOMMER ATT VARA MYCKET FOLK DAGEN INNAN JULAFTON ELLER?! Suck man kommer nog att få men för livet gissar jag xD Jag tycker verkligen inte om att vandra runt på stan när det är fullt med folk överallt. USCH!

Lördag till söndag (idag) har jag jobbat, och det var alltid lika trevligt (jag jobbade som syntolk) så i natt blev det inte många timmars sömn... Också ska jag se Heartbreak Hotel kl.21.00 nu ikväll, jag lovar; Det finns ingen bättre svensk film! REKOMMENDERAS!
Annars har det varit en härlig ute-dag idag med sparkåkning och skoterkörning. Nu ligger temperaturen på -16*C så just nu har jag och Jenny kommit in, så nu ska vi mysa framför TV;n med tända ljus och blodapelsiner. Trevligt och mysigt vill jag lova, precis som det ska vara i juletid<3


100 000 tals kramar till släkt och vänner<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul!<3

2008-12-21 @ 20:48:49
Postat av: Christina N

God jul eller som emil har textat på träslöjden "god julf"!Hälsa alla i högis och så ses vi när vi ses!Julkramar kicki lärtan emil o lina

2008-12-22 @ 07:38:46
Postat av: karin

God Jul <3

2008-12-22 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0