Ååå känner ni?

Julkänslor i massor alltså! Imorgon har vi inga vanliga lektioner, utan då är det fika och pyssel hela dagen :D Tror att det blir riktigt trevligt! J&S har varit sjuka idag. BÅDA TVÅ! Suck, jag har överlevt och haft det trevligt med resten av klassen, men de brudarna är det något speciellt med! :P

Ikväll har jag inte tid att sitta så länge. Teater-gruppen som lillasyster Jenny är med i ska nämligen ha en föreställning :D Och Jenny ska vara en liten tomtenissa... Tror att föreställningen kommer att locka till många skratt :P
På torsdag får jag äntligen jullov! Och nu behövs det verkligen! Nu har jag skakat och klämt på klapparna i 7 evigheter, en del har jag listat ut vad det är... Men inte alla, och jag är ju en sån där extremt nyfiken person... Så lite jobbigt är det ;P Särskilt när killen min slår in julklappen så det inte låter någonting när man skakar!!!

Jaja nu blir det att fara på teater.

Trevlig-tisdags-kram från mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0